Shia.az » İSLAM VƏ UMUMI » Marağlı Məlumatlar » Mübahilə günü
Mübahilə günü
"Ey Peyğəmbər, (İsanın Allahın qulu və
peyğəmbəri olması barədə) sənə göndərilən elmdən sonra buna (İsanın əhvalatına)
dair səninlə mübahisə edənlərə de:
"Gəlin biz də oğlanlarımızı, siz də oğlanlarınızı; biz də qadınlarımızı, siz də
qadınlarınızı; biz də özümüzü, siz də özünüzü (bura) çağıraq! Sonra (Allaha)
dua edib yalançılara Allahın lənət etməsini diləyək!” ."( "Ali İmran” surəsi,
61-ci ayə)
"Mübahilə” hadisəsi İslam tarixinin mühüm hadisələrindəndir. Məkkənin fəthindən sonra müxtəlif yerlərdən dəstə-dəstə insanlar İslamı qəbul etmək və ya münazirə (elmi mübahisə) etmək üçün həzrət peyğəmbərin (s) yanına gəlirdilər. Onlardan biri də Nəcran xristianları idi. Allah-taala peyğəmbəri (s) xristianlarla mübahisə etməyə rəğbətləndirdi. Beləki o, haqq peyğəmbər kimi Allahın təkliyinə dəvət etməli, həzrət İsanın (ə) isə məxluq olmasını xristianlara bildirməli idi. Ona görə də Allah-taala o həzrətə, xristianlarla mübahilə etməyə əmr etdi. Təbii ki, peyğəmbər, sözü gedən mövzunu sübut etmək üçün təbliğin müxtəlif üslublarından istifadə etsə də, nəticə hasil olmamışdı.
"(Ya Rəsulum!) İnsanları hikmətlə (Quranla, tutarlı dəlillərlə), gözəl öyüd-nəsihət
(moizə) ilə Rəbbinin yoluna (islama) dəvət et, onlarla ən gözəl surətdə (şirin
dillə, mehribanlıqla, əqli səviyyələrinə müvafiq şəkildə) mübahisə et...” ( "Nəhl”
surəsi, 125-ci ayə)
Peyğəmbər (s) iddia edirdi ki, İsa Məsih (ə), Allah bəndəsidir və onu Allah, peyğəmbərliyə
seçib. Onlar isə İsanı (ə) "Allah oğlu” adlandırırdılar. Bu iki iddiadan
hansının doğru olması artıq məlum olmalı idi. Peyğəmbərin (s), öz iddiasında əsaslı
dəlilə söykəndiyi "Mübahilə” ayəsində müşahidə olunur. Allah-taala, həzrət
İsanın xilqətini həzrət Adəmin yaradılışına bənzədib buyurur:
"Allah yanında İsa (ə) da (İsanın atasız dünyaya gəlməsi də) Adəm
kimidir...”("Ali İmran” surəsi, 59-cu ayə) Peyğəmbər, onları moizə vasitəsi ilə
də haqqa dəvət etmişdi; "Kafirlərə gəldikdə, onlara dünyada və axirətdə şiddətli
əzab verəcəyəm. Onların heç bir köməkçisi olmayacaq!” İman gətirib yaxşı işlər
görənlərə gəldikdə isə, (Allah) onların mükafatlarını tamamilə verəcəkdir...”
("Ali İmran” surəsi, 56-57-ci ayə)
Bütün bunlara baxmayaraq, Nəcran xristianları haqqı qəbul etmirdi. O zaman,
peyğəmbər (s) "mübahilə” –yə əl atamalı olur. Çünki, problem məhz möcüzə yolu
ilə həll ola bilərdi.
Qurani-kərimdə bir şəxs və ya qövmün həm leyhinə həm də əleyhinə dua edilib; Məsələn həzrət İsa (ə) yalvarışla Allahdan bir süfrə diləyir və möcüzə olaraq Allah onun istədiyini verir;
"Ya Allah , ey bizim Rəbbimiz! Bizə göydən bir süfrə nazil et ki, o bizim həm birincimiz, həm də axırıncımız (həm bizim, həm də bizdən sonra gələnlər) üçün bir bayram və Səndən (Sənin qüdrətindən) bir möcüzə olsun. Bizə ruzi ver ki, Sən ruzi verənlərin ən yaxşısısan!” Allah buyurdu: "Mən onu sizə, əlbəttə, nazil edərəm...” ("Maidə” surəsi 114-115-ci ayə)
Bu ayədə isə insanlar Allaha yalvarmaqla əzab istəyir;
"Bir zaman da: "Ya Allah, bu (Quran) Sənin tərəfindən gəlmiş haqdırsa, onda
başımıza göydən daş yağdır və ya bizə şiddətli bir əzab göndər!” – demişdilər”.
("Ənfal” surəsi, 32-ci ayə)"Mübahilə” də dua vasitəsi ilə Allahdan möcüzə istəməkdir.
Mübahilə hadisəsini müxtəlif cəhətlərdən araşdırmaq mümkündür. Bu məqalədə o
mühüm hadisə, Əhli-beytin (ə) fəzilətinə açıq-aşkar bir dəlil olması isbat
olunacaq:
Peyğəmbər (s) və onun Əhli-beytinin (ə) yüksək fəziləti haqqında qalaq-qalaq
kitablar yazmaq olar. Onların Allah yanında məqamının göstərən hadisələrdən
biri də
"mübahilə” hadisəsədir.
İlk baxışda "Mübahilə” hadisəsi, İslamın həqiqi və xristianlığın batil olmasını
göstərsə də mahiyyət etibarı ilə həzrətƏli (ə), Zəhra (ə.s), İmam Həsən (ə)
və İmam Hüseynin (ə)şəxsiyyətlərini xüsusi olaraq səciyyələnidirir. Əslində
mübahilə üçün uca məqamlı Peyğəmbərin hüzuru kifayət idi. Diqqət olunası nöqtə
budur ki, o dövrdə Peyğəmbər, mübahilədə iştirak etmək üçün zövclərini və
adlı-sanlı səhabələri deyil, məhz Əhli-beytini (ə) o məqsədlə təyin olunmuş məkana
apardı.
Əhli- sünnə təfsirçiləri mübahilə ayəsini Əhli-beytin yüksək məqamına dəlalət
etdiyinə etiraf ediblər. Zəməxşəri yazır:
"Bu ayə Əhli-beytin yüksək məqamına dəlalət edir və ondan tutarlı bir dəlil
yoxdur” ( "Kəşşaf” təfsiri, c 1, səh 397)
Nizamuddin Nişaburi yazır: "Şübhəsiz bu ayə Əhli-beytin üstünlüyünə dəlalət
edir. Ona görə də Peyğəmbər onları özü ilə gətirdi...”("Gəraibul-Quran”,
c 2, səh 179)
Alusi "Ruhul-məani” kitabında yazır: "Heç bir mömin o ayənin Əhli- beytin fəzilətinə
dəlalət etməsinə şəkk etmir...”( "Ruhul-məani”, c 3, səh 294)
Fəxri-Razi yazır: " Həm keçmişdə, həm də indinin özündə Şiələr bu ayəyə istinad
edərək, Əlini (ə) Peyğəmbərin (s) özü kimi bilirlər. Belə ki, bu ifadə onun
peyğəmbərin bütün xüsusuyyərlərinə malik olduğunu və bütün səhabələrdən
üstünlüyünü göstərir. Buna əsasən, Əli (ə) hamıdan fəzilətli sayılır”.("Kəbir”
təfsiri, c 8, səh 81)Əhli-beytin mübahilə meydanına gəlməsi çox əhəmiyyətli
idi. Peyğəmbər onlara buyurmuşdu:"Mən dua etdikdə, siz də "amin” deyin!”
("Kəbir” təfsiri, c 8, səh 80)
Deməli Əhli-beytin oraya gəlib "amin” deməsi Peyğəmbərin duasının qəbul
olmasında təsirli idi. Peyğəmbər (s) duasının Allah dərgahında qəbulu üçün
onlara təvəssül etdi. Xristianların başçısı da Əhli-beytin adi şəxslər
olmadığını yaxşı bilirdi. Ona görə də üzünü peyğəmbərə tutub dedi: "Ey Muhəmməd!
Biz qərara gəldik ki, səninlə mübahilə yox, sülh edək!” Bəzi rəvayətlərdə isə
onun belə dediyi nəql olunur:
"Ey Xristianlar! Mən elə nurlu simalar görürəm ki, əgər onlar Allahdan istəsələr,
dağ yerindən qopar! Onlarla mübahilə etməyin, yoxsa həlak olarsınız!” ( "Məcməül-bəyan”,
1-2-ci cild, səh.762)Şiə alimləri də bu ayəni, Əhli-beytin məqamının üstünlüyünə
və həzrət Əlinin (ə) Peyğəmbərdən sonra ümmətə rəhbərlik etməsinə dəlalət
etdiyini yazır. Onlardan bəzilərinə işarə edirik:
Şeyx Müfid "Əl-İrşad” kitabında "Mübahilə” əhvalatını nəql etdikdən sonra
yazır:
"Allah-taala mübahilə ayəsində Əlini (ə) Peğəmbərin özü kimi tanıtdırıb. Bu da
onun ən üstün insan, ismət və başqa sifətlərdə peyğəmbərlə bərabər oduğunu
aydın edir”. ("Əl-İrşad”, c 1, səh 170)Əllamə Hilli yazır: "Bütün təfsir
kitablarında (ayədə qeyd olunun) "əbnaəna” (oğlanlarımız) sözü imam Həsən (ə) və
imam Hüseynə (ə), "nisaəna” (qadınlarımız) sözü Fatiməyə (ə.s) və "ənfusəna”
(özümüz) sözü isə həzrət Əliyə (ə) aid olduğunu yazırlar. Allah onu Peyğəmbərin
özü kimi tanıtdırır. Bu isə iki şəxsin bərabərliyinə işarədir. Deməli həzrət
Əli (ə) də Peyğəmbər kimi ən kamil insandır”. ("Nəhcul-həqq və kəşfus-sidq”, səh
177)
Əllamə Məclisi yazır: "Aydın olduğu kimi, ayədəki "özümüz” sözünün Həzrət
Əlinin (ə) varlığına dəlalət etməsi həqiqi deyil. Ayə iki şəxsin kamal sifətlərində
müştərəkliyi, həzrət Əliyə (ə) itaətin vacibliyi, onun bütün müsəlmanların rəhbərliyi
və üstünlüyünə dəlalət edir. Məhz peyğəmbərlik o sifətlərdən istisnadır”.("Biharul-ənvar”,
c 35, səh 268)
Peyğəmbərdən "Kimlərin vasitəsi ilə bizimlə mübahilə edəcəksən?” soruşduqda buyurdu: "Yer üzünün ən yaxşı insanları və Allah yanında ən əziz şəxslərin vasitəsi ilə mübahilə edəcəm. Sonra Əli (ə), Fatimə (ə.s), Həsən (ə) və Hüseynə (ə) işarə edərək buyurdu: "Bunların vasitəsi ilə...” ("Biharul-ənvar”, c 21, səh 321)
Xristianların başçıları peyğəmbərdən soruşdu: "Bunların vasitəsi ilə mübahilə
edəcəksən?” Peyğəmbər yenə də Əhli-beytə işarə edib buyurdu: "Bəli. Bunlar yer
üzündə və Allah yanında ən sevimli simalardır. Allah dərgahına ən yaxın vasitələrdir.
Mən yer üzünün ən möhtərəm şəxsləri və ən yaxşıları ilə sizinlə mübahiləyə gəlmişəm”.
("Ehqaqul-həqq”, c 14, səh 133)Beləliklə mübahilə mərasimi mübahiləsiz
qurtardı. Orada olan xristianlar, yəhudilər və müsəlmanlar Əhli-beytin
üstünlüyünü bir daha müşahidə etdilər. Peyğəmbər duanın qəbulu üçün onlara təvəssül
etdiyini gördülər. Bir daha həzrət Əlinin (ə) fəzilətini peyğəmbərin dilindən eşitdilər.
Əllamə Təbatəbai: "Mübahilə canlı və əbədi möcüzədir. Mübahilə üçün ən layiqli
şəxslər Peyğəmbərin Əhli-beytidir. Lakin hər bir şəxsin, dini anlayıb bilərəkdən
qəbul etməyənlərlə mübahilə etmək hüququ var. Bunun tarixdə də nümunələri var”.("Əl-Mizan”
təfsiri, c 6, səh 9)
Mübahilə hadisəsində peyğəmbər çox insaflı idi. O, xristianları mübahiləyə dəvət etdikdə;"(Allaha) dua edib yalançılara Allahın lənət etməsini diləyək!”- buyurdu. "Allah sizə lənət etsin”- demədi. ("Təsnim” təfsiri, c 14, səh 453-456)
Peyğəmbər (s) Əhli-beyti və camaatla birlikdə məscidə qayıtdılar. Cəbrail (ə)
peyğəmbərə nazil olub dedi:
"Ey Muhəmməd! Allah səni salamlayıb buyurur:Bəndəm Musa Harunla öz düşmənləri
ilə (Qarun ilə) mübahilə etdi. Mən Qarunu mal-dövləti və dostları ilə birlikdə
məhv etdim. (Qarun öz sərvətinə arxalanaraq həzrət Musaya dedi: "Mən səndən
üstünəm”. Musa (ə) bunu gördükdə "Gəl səhraya gedək və mən sənə qarğış edim, sən
də mənə qarğış et. Allah yanında kimin üstün olması aydın olsun. Bu mübahilə
başa çatdıqda Allah yerə "Qarunu bütün sərvəti ilə birlikdə ud” əmrini verdi.
("Biharul-ənvar” c 13, səh 2543)Allah-taala peyğəmbərə xitab etdi:
"Ey Muhəmməd! İzzət və cəlalıma and olsun əgər Əhli-beytinin (ə) vasitəsi ilə
bütün yaranmışlarla mübahilə etsəydin, asiman tikə-tikə olardı, dağlar yerindən
qopar, Mən iradə etmədən yer heç vaxt sakitləşməzdi”. ("Biharul-ənvar” c 21, səh
355)Peyğəmbər bunu eşidən kimi mübarək simasında sevinc yarandı. Sonra
Allaha səcdə edib şükr-səna etdi. Sonra buyurdu: "Mənim Əhli-beytimə zülm edənlərə
Qiyamət gününə qədər Allahın əbədi lənəti olsun” Sonra Peyğəmbər bu ayəyə-
"...(Ya Peyğəmbər!) De: "Mən sizdən bunun (risaləti təbliğ etməyimin)
müqabilində qohumluq məhəbbətindən (əhli-beytə sevgidən) başqa bir şey istəmirəm.
Kim bir yaxşı iş görərsə, onun yaxşılığının savabının (mükafatını)
artırarıq!...”( "Şura” surəsi, 23-cü ayə) işarə edərək buyurdu: "Əhli-beytimə məhəbbət
bəsləməyənlərə Allah lənət etsin!”Hədisə əsasən( "Usuli-kafi”, c 2, səh
514)mübahilə edən şəxs, üç gün mənəviyyatını təməzləməli, nəfsani istəklərdən
çəkinməlidir. Mübahilə üçün səhraya (müəyyən yerə) gedib sağ barmağını düşmənin
barmağına qoyaraq xüsusi mübahilə duasını oxumaq lazımdır. Bəzi hədislərə əsasən
o dua, 70 dəfə oxunmalıdır.
"Fəcr"ilə, günəşin doğması arasında olan zaman fasiləsi mübahilə üçün xüsusi vaxt sayılır.("fəcr", şəfəq sökülərkən, dan yeri ağararkən)
скачать dle 10.3фильмы бесплатно
www.ehlibeyt.info
1-10-2015, 16:02
30-09-2015, 13:03
30-09-2015, 13:02
22-09-2015, 08:20
14-09-2015, 11:49
7-08-2015, 11:50
5-06-2015, 08:59
2-06-2015, 06:49
21-05-2015, 14:15
16-05-2015, 14:22
9-04-2015, 14:10
6-04-2015, 07:47
30-03-2015, 15:15
18-03-2015, 07:10
12-03-2015, 06:18
5-03-2015, 03:11
3-03-2015, 03:33
19-02-2015, 04:42
18-02-2015, 03:47
16-02-2015, 04:44
16-02-2015, 04:07
12-02-2015, 04:33
12-02-2015, 04:28
28-12-2014, 10:44
23-12-2014, 13:35
21-12-2014, 05:13
19-12-2014, 18:46
19-12-2014, 18:44
19-12-2014, 18:42
19-12-2014, 18:38
19-12-2014, 18:23
19-12-2014, 18:22
19-12-2014, 18:05
18-12-2014, 06:04
15-12-2014, 15:25
14-12-2014, 01:59
Sorğu
Saytdan xoşunuz gəlirimi?